پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
آغاز تورهای رسانه‌ای

به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد:

آغاز تورهای رسانه‌ای

- 1402/08/02

نخستین تور رسانه‌ای با هدف معرفی زیست بوم فناوری و نوآوری و با حضور عوامل تولید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد خراسان رضوی در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز عوامل تولید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد خراسان رضوی، ضمن بازدید از سایت مرکزی پارک علم و فناوری خراسان از واحدهای مستقر در این مجموعه بازدید کرده و به صورت میدانی با دستاوردهای شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدند.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن خوش آمد به اصحاب رسانه گفت: پیشرفت‌های چشم‌گیری در کشور رقم می‌خورد که با همت اهالی رسانه می‌تواند به مردم معرفی شود و این همان مردمی‌سازی است.

وی افزود: منش ما در پارک علم و فناوری خراسان مردمی‌سازی، نقظه‌زنی و شبکه‌سازی است و برای تحقق این امر از ابتدای دوره مدیریتی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

میرزائی شهرابی تاکید کرد: سه موضوع صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت از مزیت‌های مهم و مغفول مانده در استان پهناور خراسان‌رضوی بوده است که در هر سه حوزه به صورت ویژه ورود کردیم و به زودی مراسم کلنگ‌زنی پردیس صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان ما از استان‌های نخبه خیز است و همین مهم باعث می‌شود که شاهد رشد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در پایان گفت: با همکاری اصحاب رسانه باید کاری کنیم تا مشق فناوری همه‌گیر شود یعنی از سن نوجوان تا افراد مسن و سالخورده دستاوردها وفناوری را درک کنند.

در ابتدای این نشست محمود سعیدی‌مقدم، مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان ضمن تشریح رسالت پارک علم و فناوری خراسان گفت: معرفی الگوهای فناورانه و نوآورانه کمک می‌کند تا جوان و نوجوان جامعه ما با این زیست‌بوم بیشتر آشنا شود..

وی افزود: از رسالت‌های کلیدی پارک علم و فناوری خراسان مردمی‌سازی فناوری از طریق رسانه عمومی است و هدف اصلی ما ایجاد بستری برا آگاهی سازی فناوری از طریق رسانه‌های عمومی است.

درادامه این برنامه از رصدخانه علم و فناوری پارک علم و فناوری خراسان و شرکت زرین سامانه شرق بازدید به عمل آمد و مهمانان با آخرین دستاوردهای این عرصه آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.